'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

ΙΟΥΛΙΕΤΑ ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ: «Η συμμετοχή στους Ολυμπιακούς είναι η ανταμοιβή μου»


jul22

ΙΟΥΛΙΕΤΑ ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ: «Η συμμετοχή στους Ολυμπιακούς είναι η ανταμοιβή μου»

20 Ιούλιος 2012
Με... προίκα το χάλκινο μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα τζούντο του 2010 και το ασημένιο στο ευρωπαϊκό 2012 (-57κ.), προετοιμάστηκε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου η 29χρονη Γιαννιώτισσα Ιουλιέτα Μπουκουβάλα...

Επιμέλεια: ΣΤΕΛΙΟΣ ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑΣ 

Επιστρέφεις σε Ολυμπιακό τουρνουά μετά από οκτώ χρόνια, για πρώτη φορά μέσω διαδικασίας πρόκρισης. Πως νιώθεις;
«Είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα που χαρίζω στην Ελλάδα μια τόσο σημαντική διάκριση. Αποτελεί ανταμοιβή της προσπάθειας που κάνω εγώ αλλά και όλοι όσοι βρίσκονται κοντά μου. Άλλωστε αυτός είναι ο στόχος κάθε αθλητή που κάνει πρωταθλητισμό. Να φτάσει σε τέτοιο αγωνιστικό επίπεδο ώστε να είναι μέλος μιας Ολυμπιακής αποστολής. Όταν κάνεις πρωταθλητισμό βάζεις τον πήχη ψηλά, προσπαθώντας να τον ξεπεράσεις. Και εγώ τα κατάφερα μέσα από μεγάλο αγώνα».

Στο παγκόσμιο του 2010 ήσουν τρίτη και στο ευρωπαϊκό 2012 ήσουν δεύτερη. Τι θα πρέπει να περιμένουμε στο Λονδίνο;

«Πρώτα απ` όλα ότι θα βρίσκομαι εκεί, καλά στην υγεία μου. Όλα τα υπόλοιπα θα εξαρτηθούν από την ημέρα στην οποία θα βρεθώ τόσο εγώ όσο και οι αντίπαλοί μου. Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά τι ακριβώς θα πρέπει να περιμένει. Όλα θα εξαρτηθούν από την ημέρα, τις συγκυρίες, την κλήρωση αλλά και τη διαιτησία. Αν είναι στο 100% της απόδοσής σου και μείνεις ανεπηρέαστος από καταστάσεις, τότε έχεις ελπίδες να διακριθείς».


Το γεγονός ότι δεν σου χρεώνουν το ρόλο του φαβορί της κατηγορίας, σου διώχνει κάπως το άγχος ενόψει Λονδίνου;

«Δεν το σκέφτομαι καθόλου. Δεν με απασχολεί. Άλλωστε έχω συνηθίσει να μην είμαι φαβορί σε κάποια μεγάλη διοργάνωση. Τα φαβορί πολλές φορές είναι προϊόν διαφήμισης και προώθησης και εγώ δεν μπήκα ποτέ σε αυτή τη διαδικασία. Για μένα μετράει η σωστή προετοιμασία. Να είμαι καλά και να βρίσκομαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση εκείνη την ημέρα. Όλα τα άλλα θα έρθουν».

Στο Ευρωπαϊκό ήρθε το ασημένιο μετάλλιο αφού χρειάστηκε να ξορκίσεις την κατάρα της Βρετανίδας Κλαρκ... 

«Είναι γεγονός ότι η Κλαρκ μου έχει στερήσει δύο φορές μετάλλιο σε Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα. Έστω κι αν δεν με βολεύει το παιχνίδι της, αφού είναι ψηλή και αγωνίζεται από τα αριστερά, μπήκα αποφασισμένη να ξορκίσω αυτήν την κατάρα. Και τα κατάφερα με επιβράβευση την είσοδό μου στον ημιτελικό».

Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες τι θα πρέπει να περιμένουμε από σένα;

«Θα ανέβω κατηγορία και από τα -57κ. θα βρεθώ στα -63 κιλά. Δεν ξέρω πότε θα σταματήσω. Θα αγωνίζομαι και θα παλεύω για την Ελλάδα όσο αντέχει η καρδιά μου. Στη ζωή μου έχω μάθει να παλεύω. Δεν μπορώ να σταματήσω. Όταν είσαι εξαρτημένος από κάτι καλό, μαθαίνεις να ζεις έτσι. Ειδικά τώρα που βρήκα δίπλα μου τους κατάλληλους ανθρώπους για να με στηρίξουν, η απόφαση θα είναι ακόμη πιο δύσκολη. Μέχρι τώρα εγώ δούλευα για κάποιους, τώρα δουλεύουν αυτοί για μένα και αυτό μου ανεβάζει την ψυχολογία.


Info: 

Η Ιουλιέτα Μπουκουβάλα γεννήθηκε στις 28 Αυγούστου 1983 στα Ιωάννινα. Με το τζούντο ασχολείται από οκτώ ετών, ενώ από τα έντεκα είναι μέλος της εθνικής ομάδας Γυναικών.

Τα τελευταία δυο χρόνια προπονείται με τον Γιώργο Μπουντάκη, ενώ κατά καιρούς δάσκαλοί της ήταν οι Ιαν Πετρόφ, Θανάσης Καπαρός, Μπάμπης Ζάραγκας, Βλαδίμηρος Παπαδόπουλος και Χρήστος Ζέρβας.

Σε συλλογικό επίπεδο ξεκίνησε από τον «Budo Ιωαννίνων», πήγε στο «Π.Γ.Σ.» και τα τελευταία χρόνια αγωνίζεται με τα χρώματα του «Νικηφόρου Ανατολής Ιωαννίνων».

σχόλιο:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΣ
  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΣ
    judopapas@gmail.com
  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΣ
    judopapas@gmail.com
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΝΕΔΕΙΞΕ Ο ΙΟΑΝ ΠΕΤΡΟΦ 
Κ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΕΔΩ Κ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΥΝΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.


ΙΟΥΛΙΕΤΑ ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ
57κ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 28/8/83 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
ΥΨΟΣ & ΒΑΡΟΣ: 1.71 – 57κ.
ΣΩΜΑΤΕΙΟ: ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΥΝΤΑΚΗΣ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ Ο.Α.: 2004
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ: 3η ΠΠ 2010, 2η ΕΠ 2012, 1η ΕΠ ΝΕΩΝ 2003, 2005
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ΑΓΑΜΗ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
ΧΟΜΠΙ: ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΠΟΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες