'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Γιάννης Αϊδινιώτης και Γιώργος Στεφανόπουλος διαφωνούν στο θέμα της επαγγελματικής πυγμαχία στην Ελλάδα.

Διαφωνία απόψεων Στεφανόπουλου - Αϊδινιώτη

Επιμέλεια Άρθρου:   On: 17/07/2015

Γιάννης Αϊδινιώτης και Γιώργος Στεφανόπουλος διαφωνούν στο θέμα της επαγγελματικής πυγμαχία στην Ελλάδα.
FIGHTLIFE.GR|ΑΠΟ MICHAEL GRIGORAKIS


Η αρχή έγινε με τον Γιάννη Αϊδινιώτη να αναφέρεται στο συγκεκριμένο θέμα σε ραδιοφωνική εκπομπή και η συνέχεια ήταν στο facebook.

Διαβάστε την απάντηση του Γιώργου Στεφανόπουλου:

Θα απαντησω στο Γιαννη Αιδινιωτη για οσα αρνητικα ειπε για μενα και το ΣΕΠ σε ραδιοφωνικη εκπομπη αλλα και σε οσους εχουν ενοχληθει και θορυβηθει απο την υπαρξη του ΣΕΠ, με ενα παραμυθακι που ελεγε ο Πατερας Παισιος, μιας και ειναι κι η γιορτη του σημερα.

" Καποτε μια μυγα μπηκε μεσα σε ενα λειβαδι γεματο λουλουδια.Σε μια γωνια υπηρχαν ακαθαρσιες. Προσπερασε ολα τα λουλουδια και πηγε κατευθειαν στις ακαθαρσιες, τις σκαλισε , απολαυσε τη βρομα τους κι οταν εφυγε τη ρωτησαν τι ειναι τα τριανταφυλλα. Εκεινη ειπε οτι δεν τα ξερει...."μονο σκουπιδια, βρομιες, τουαλετες κι ακαθαρσιες βλεπω εγω"....ειπε...

Μεσα σε μια αιθουσα γεματη σκουπιδια κι ακαθαρσιες ,μπηκε μια μελισσα....σε μια ακρη υπηρχε ενα λουκουμι. Η μελισσα προσπερασε ολα τα σκουπιδια και πηγε στο λουκουμι.
Οταν βγηκε τη ρωτησαν που υπαρχουν σκουπιδια...." Δεν ξερω, ειπε,εγω μονο τα λουλουδια, τη ζαχαρη και το μελι βλεπω".

Ειναι επιλογη του καθενος το πώς θελει να βλεπει τα πραγματα.. Δυστυχως η ευτυχως ολοι κρινομαστε απο αυτα που λεμε, απο αυτα που κανουμε και κυριως απο αυτο που ΕΙΜΑΣΤΕ.
Καλη τυχη αποψε στην Ελλαδα μας !
Και στην επισημη ιστοσελιδα της EBU η Ελλαδα βρισκεται πλεον στα μονιμα μελη.

Διαβάστε την απάντηση του Γιάννη Αϊδινιώτη:

Μιας και μας έκανε την τιμή ο κ. ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ να μας απαντήσει και μάλιστα με μια τόσο ωραία παροιμία θέλω να συμπληρώσω με την σειρά μου ότι ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ μίλησε πολύ εύστοχα επικεντρωμένος στην υποκειμενικότητα του λόγου,δηλαδή ειναι υποκειμενικό να πιστεύει κάποιος ότι μέσα απο την επαγγελματική πυγμαχία θα λύσει το πρόβλημα της ζωής του , 
όπως υποκειμενικό ειναι κάποιος να πιστεύει ότι παίζοντας πυγμαχία θα τραυματιστεί θανάσιμα και οι δυο υποκειμενικά έχουν δίκιο, αυτο που μετράει όμως και αποτελεί σοβαρό κριτήριο επιλογής για το κάθε άτομο ειναι η αντικειμενικότητα (πραγματικότητα)δηλαδή αυτο που προκύπτει και βασίζεται σε σοβαρά στοιχεία και αντικειμενικά η ιστορία έχει δείξει ότι στην Ελλάδα επαγγελματική πυγμαχία δεν υπάρχει το μόνο που υπάρχει ειναι ματαιοδοξία σε βαθμό κακουργήματος απο την χρήση των αναβολικών και μάλιστα χωρίς κανένα οικονομικό ωφελος. 

Οι αθλητές ξοδεύουν περισσότερα για τους personal και αυτά που πίνουν απο αυτά που εισπράτουν τελικά. Τωρα εάν ΕΣΥ Stefanopoulos Giorgos έχεις επιχειρήματα για το αντίθετο μπορείς να τα λες στους επαγγελματίες σου γιατί εγώ δεν πείθομαι και θα λέω την γνώμη μου στην προσπάθεια μου να προστατεύσω νέους ανθρώπους απο την ματαιοδοξία και κυρίως τα αναβολικά άλλωστε δεν πιστεύω ότι το σαγόνι σου ειναι εκ γενετής τετράγωνο... 

Και ο νοών νοητό .. βλέπεις η ιστορία γράφει και γραφει για όλους δεν κάνει εξαιρέσεις !!!!

Εμένα η ιστορία μου ειναι γνωστή της πάσης γιατί βγήκα και την είπα μόνος μου... Εσένα;;;;;
Και μιας θίξαμε το θέμα υποκειμενικότητας και αντικεμενικοτητας κάθομαι τωρα με τη γυναίκα μου σε ένα τραπέζι και μεταξύ των άλλων υπάρχει ένα ποτήρι με νερό ... Εγώ το βλέπω μισόαδειο η γυναίκα μου μισογεμάτο ,υποκειμενικά και οι δυο εχουμε δίκιο . Αντικειμενικά όμως το νερό στο ποτήρι ειναι μισό! Και αυτο δεν αλλάζει όπως και αν το βλέπει ο καθένας!!

http://fightlife.gr/news/item/2322-diafonia-apopseon-stefanopoulou-aidinioti?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες